Veel gestelde vragen

Heb je een vraag aan GaiaZOO? GaiaZOO krijgt dagelijks veel vragen binnen. De meest gestelde vragen staan daarom hieronder.


flamingo

Is GaiaZOO open?

In verband met de aangescherpte maatregelen die de overheid heeft aangekondigd is GaiaZOO van 19 december tot en met dinsdag 25 januari 2022 gesloten. Via onze website en social media kanalen zullen wij jullie blijven informeren over het verloop van de maatregelen voor GaiaZOO.

(cadeau)abonnementen, (cadeau)tickets en andere kassa gerelateerde zaken regelen?

Onze dagkassa is tussen 10.00 en 16.00 uur geopend* voor het afhalen van: 

  • (Cadeau)abonnementen of het verlengen van je reguliere abonnement
  • (Cadeau)tickets
  • Pluchen dieren (prijzen variëren tussen de 7,95 en 19,95) 
  • Ophalen van abonnementspas
  • Ophalen van parkeertickets
  • Ophalen van je duurzame GaiaZOO-tas

Reserveer vooraf je dag en aankomsttijd voor je afspraak: Afspraak maken

De kassa is te bereiken via poort 5, dit is de poort aan de Kerkradersteenweg.

RESERVEREN

Ik heb al een GaiaZOO-ticket aangeschaft, wat kan ik het beste doen?

Als je een GaiaZOO-ticket op datum hebt aangeschaft met geldigheid tussen 19 december en 25 januari ontvang je van GaiaZOO bericht. Je kunt GaiaZOO op een ander moment alsnog bezoeken.

Jouw tickets blijven geldig, echter zul je de bezoekdag moeten laten wijzigen. Op het moment dat het duidelijk is wanneer GaiaZOO haar poorten weer mag openen, ontvang je van ons een mail met instructies voor het wijzigen van je ticketdatum via onze ticketpartner Global Ticket.

Contactgegevens Global Ticket:
Tel. 020-2442877
ticketsupport@GaiaZOO.nl
of vul het formulier in op de supportpagina.

Heb je tussen 19 december en 25 januari een actieticket gekocht via een ander kanaal dan de GaiaZOO ticketwebshop?

1. Neem met de actiepartner contact op in verband met vragen over het aangekochte toegangsticket.

2. Wil je een tijdslotreservering van datum veranderen? Op het moment dat het duidelijk is wanneer GaiaZOO haar poorten weer mag openen, ontvang je van ons een mail.

Heb je ook een los product zoals een parkeer e-ticket, Culinaire Safari of privé-rondleiding geboekt?

Net zoals jouw toegangsticket voor GaiaZOO blijven ook je andere aangekochte e-tickets geldig.

ABONNEMENTSVRAGEN

Mijn abonnement loopt binnenkort af. Kan ik verlengen?

Met een GaiaZOO-abonnement steun je de dierentuin. Verlengen kan altijd via Mijn.GaiaZOO.nl

Waar kan ik een adreswijziging doorgeven?

Je kunt via Mijn.GaiaZOO.nl eenvoudig een eigen account aanmaken, waarna je zelf bepaalde persoonsgegevens kunt wijzigen.

Wanneer loopt mijn GaiaZOO abonnement af?

Je kunt via Mijn.GaiaZOO.nl eenvoudig een eigen account aanmaken, waarna je de geldigheid van je abonnement kunt checken. Hier is ook de einddatum van het abonnement van jou en eventueel je gezinsleden terug te vinden.

Ik ben abonnementhouder en ik moet mijn pasje nog ophalen.

In je eerder ontvangen bestelbevestiging vind je, je abonnementsnummer. Met dit nummer kun jij een datum en tijdslot reserveren voor het ophalen van je GaiaZOO-abonnement gedurende de lockdown. Op je bezoekdag neem je zowel je bestelbevestiging als je tijdslotreservering mee naar de abonnementenkassa. Hier ontvang je een pasje. Reserveer hier je tijdslot.

Meer vragen over je abonnement?

Alles over je abonnement vind je op deze pagina.

Overige vragen?

Voor overige vragen kun je contact opnemen via +31 (0)45 567 60 70 of via info@GaiaZOO.nl

Deel deze pagina

Je wordt binnen 3 seconden doorverwezen naar GaiaZOO